Musical om david

Club Enghøj

Lørdag d. 20. april kl. 14.00

Alle børnene i Enghøj Kirkes børnekor/klub var på scenen i forbindelse med vores forårsmusical David.

Vi siger tak til alle børn og deres familier, til kirkekoret og bandet, som alle var med til at gøre dagens forestilling til en succes.

Musicalens rytmiske sange er skrevet af forskellige komponister bl.a. Kis og Hans Holm, Roger Jones, Edward Broadbridge, Elin og Henrik Skoven. Manuskriptet er oprindeligt skrevet af Mogens og Lena Breiner Henriksen, men bearbejdet af Anne Dorthe Kunst, Sarah Kunst og Britta Nedergaard Hansen.

Musicalen blev akkompagnere af et band med Peter Elmelund; bas, John Halskov; guitar, Klaus Bak; trommer, Dorit Jensen på saxofon og fløjte og kirkens organist Britta Nedergaard Hansen; klaver.

Inden længe kan du se billeder fra dagens forestilling.

Dåb

Bryllup