Som overskriften lyder har vi fået lov til at holde gudstjenester i Enghøj Kirke. Det er vi rigtig glade for, og vi glæder os til at se jer alle sammen igen. Desværre er der nogle restriktioner, vi skal efterkomme, for at passe på os selv og hinanden. Det betyder, at vi bliver nødt til at have tilmelding til de kommende gudstjenester.

På torsdag Kristi himmelfarts dag er der gudstjeneste ved Alice Pedersen. Vil du gerne deltage i gudstjenesten, skal du ringe til kirkekontoret på tlf. 2494 5020 og melde dig til ved en kordegn. Er der behov for kirkebil bestilles det samtidig. Du kan ringe til kirkekontoret indtil onsdag 20. maj kl. 13.00 og igen torsdag d. 21. maj fra kl. 8.30-9-00.

På søndag 6. søndag efter påske er der gudstjeneste ved Daniel Vigtoft Jakobsen. Vil du gerne deltage i gudstjenesten, skal du ringe til kirkekontoret på tlf. 2494 5020 og melde dig til ved en kordegn. Er der behov for kirkebil bestilles det samtidig. Du kan ringe til kirkekontoret indtil onsdag d. 20. maj kl. 13.00, fredag d. 22. maj fra kl. 9-13 samt søndag d. 24. maj kl. 8.30-9.00.

Det er desværre ikke muligt at komme til gudstjeneste uden tilmelding. Der udleveres sangark og du er velkommen til at medbringe din egen salmebog. Vi håber på jeres forståelse og tålmodighed i disse tider.