VIGTIG INFORMATION OM JULEGUDSTJENESTER.

I Enghøj kirke har vi 13 gudstjenester i juletiden fra d. 23. december til d. 3. januar. Vi håber stadig, at det bliver muligt at samles til gudstjeneste, selvom vi naturligvis også deler bekymringen for smittetallene, og selvom vi ved, at der stadig – og ret hurtigt – kan komme ændringer.
Men vi gør alt, hvad vi kan for at sikre, at gudstjenesterne bliver afviklet under trygge former. Der må pt. kun være 40 til en gudstjeneste i Enghøj kirke, og det betyder, at vi kan holde afstand på min. 2 meter, når der synges. Der er naturligvis håndsprit til alle, og den nødvendige tilmelding og “indtjekning” ved ankomsten gør, at der ikke bliver lukket flere ind end 40. Juleaften er der to kirketjenere på arbejde, så vi kan modtage folk, tjekke tilmeldinger samt anvise pladser. Der sprittes selvfølgelig af og luftes ud mellem gudstjenesterne.
HUSK MUNDBIND – men det er vi vist vant til alle steder 🙂.
Med ønsket om en glædelig jul, også i Enghøj kirke!
Personalet,
Daniel Vigtoft Jakobsen og Alice Pedersen, sognepræster.