“Boller op og boller ned, boller i min mave…”

Vi ville så gerne fylde kirken med børn, unge og voksne i flotte kostumer, men grundet corona-restriktionerne, bliver vi nødt til at gøre noget andet. Derfor er det muligt at hente en “godtepose” i nederste del af sognegården (ud mod parkeringspladsen) d. 10-12. februar kl. 9-13 samt torsdag d. 11. februar kl. 16-17 på kirkekontoret.

Posen indeholder lege, kreative indslag til masker og fastelavnsris samt et par overraskelser, vi ikke vil afsløre her.

Husk det er nødvendigt at bestille en pose inden afhentning, samt vigtigt at huske et mundbind ved afhentning. Du kan bestille en godtepose ved at sende en sms til kirke- og kulturmedarbejder Cecilie Hellemann på tlf. 2423 0501 senest d. 9. februar.

Vi glæder os til at forkæle de søde børn, unge og voksne.