For alle, der har lyst til at være med til at starte en ny tradition med påskevandring på tværs af de to Randers provstier.

Vandringen starter ved Langå Station d. 1. april kl. 13.00, hvorefter sognepræst i Langå, Lars Berg Thomassen, sender os afsted med en lille andagt i Egeskoven.

Derefter går turen de 14 km. til Randers med et par stop undervejs, hvor vi hører nogle af påskens tekster; der kan være små samtaleforslag, og der er kaffe med forfriskning i Stevnstrup, hvor man også kan slutte sig til de vandrende, så turen ikke bliver så lang.

I Randers slutter vi med en kort andagt i Sct. Mortens Kirke og sandwich til hjemrejsen (da vi desværre ikke må spise sammen, som ville være oplagt skærtorsdag).

Man kan tilmelde sig hos Marianne Vigen Smolarz, med oplysning om man er med fra stationen eller fra Stevnstrup. Tilmelding på telefon: 21130402 eller mail: mvs@km.dk. På grund af de nuværende restriktioner må vi højst være 25 personer på vandreturen.  Tilmeldingen sker efter ”først-til-mølle”-princippet.

Initiativgruppen

Merete Nissen, Sct. Mortens Menighedsråd