Vi nærmer os påske!

Men for mange bliver påsken anderledes i år. For os ved Enghøj Kirke betyder de nuværende restriktioner, at vi ikke fylde kirken til børne- og familiegudstjeneste palmesøndag, vi kan ikke mødes til fællesspisning skærtorsdag, mødes og mindes langfredag eller fylde kirken til festgudstjeneste påskemorgen! Vi holder stadig gudstjenester under nuværende restriktioner, men vil gerne gøre lidt ekstra.

Derfor laver vi påske-poser. Vi laver 2 forskellige poser. En pose til familier med børn/børnebørn, hvor hvert barn får sig egen pose, samt en pose til voksne.

Posen til familier med børn indeholder lidt kreativt, lidt læsestof, lidt sødt, og forslag til en skattejagt. Posen til voksne indeholder hilsen, hæfte med bibeltekster, bøn og salmer til påskens dage samt lidt sødt.

Du kan få fingre i en påskepose ved at sende en sms til kirke- og kulturmedarbejder Sisse Møller Hellemann på tlf. 2423 0401 senest mandag d. 22. marts.

Afhentning sker via døren ud mod parkeringspladsen i den nederste del af sognegården torsdag d. 25. marts kl. 9-15.30 samt fredag d. 26. marts kl. 9-14. Husk venligst et mundbind ved afhentning.

Glædelig påske!