besøgetjeneste

besøgstjeneste ved enghøj kirke

Besøgstjenesten består af en gruppe mennesker – besøgsvenner – som har lyst og overskud til at besøge medborgere, der føler sig ensomme, og som savner en person at tale med. Besøgsvennen har naturligvis tavshedspligt.

Besøgsvennen kan tilbyde socialt samvær, gåture, højtlæsning eller andet efter aftale.

Vi har akut behov for flere besøgsvenner, da vi får mange henvendelser om ensomme mennesker både på plejehjemmene og ude i private boliger, så har du tid og lyst til at være besøgsven, er du velkommen til at kontakte:

Cecilie Møller Hellemann, kirke- og kulturmedarbejder
tlf. 2423 0501, e-mail: cmh@enghoejkirke.dk eller
Kirkekontoret på tlf. 2494 5020, e-mail: enghoej.sogn@km.dk

sorggrupper

højskolearrangementer

vågetjenesten, måske noget for dig?